• Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Beauty
    • Produse cosmetice
    • Îngrijirea tenului
  • Relaxare & timp liber
    • Filme, cărți
    • Idei de cadouri
    • Home & Deco
  • Călătorii
    • Am fost acolo
    • Travel tips
  • Trăiește frumos
  • Organizare și eficiență
  • Tehnologie
  • Despre autor
  • Contact
ioanasoare.ro
Cinci decenii de frumusețe: povestea unui brand de legendă
Îngrijire și frumusețe

Cinci decenii de frumusețe: povestea unui brand de legendă

10 aprilie 2017

Îmi imaginez cum e să fii fondatorul propriei tale companii de produse cosmetice. Să începi de la zero, împreună cu fratele tău și încă un prieten. Iar peste ceva timp, să te trezești că sărbătorești 50 de ani de la înființare.

Pornești cu un vis și pe parcurs ți se alătură alte 3 milioane de oameni care îl urmează împreună cu tine. Începi cu o mică afacere de familie și ajungi la vânzări anuale ce depășesc 1,5 miliarde de euro. Pleci de acasă cu 20 de produse într-o geantă, pe care le arăți prietenilor și cunoscuților. Ca mai apoi, într-o zi, compania ta să dețină un portofoliu ce însumează peste 1 000 de produse.

Zici din start că nu testezi pe animale, într-un mediu în care nimănui nu-i pasă de așa ceva. Rămâi acolo, în top, chiar și după provocări precum criza rusească sau prăbușirea rublei (1998). Îți propui să oferi oamenilor produse de calitate la prețuri accesibile, și chiar asta faci. Cincizeci de ani, la rând. Te extinzi în peste 60 de țări din lumea întreagă. Devii prima companie de vânzări directe care primește permisiunea de a vinde cosmetice în China.


17333923_1302025543184444_6176270667952947200_n

Oriflame – cred că v-ați dat seama deja – sărbătorește anul acesta (primii) 50 de ani de la înființare. Bazele companiei au fost puse de doi frați din Suedia, Jonas și Robert af Jochnick. Ei și-au dorit să creeze o companie de frumusețe, prin care să ajungă la femeile din toată lumea, reprezentată prin sloganul:

”Look great, make money, have fun”

”Arăți bine, câștigi bani, te distrezi”

Ce înseamnă vânzări directe?


Nu există un magazin fizic de prezentare a produselor, ci vânzările se realizează prin intermediul unor consultanți. Oameni care primesc tot sprijinul și pregătirea necesară pentru a organiza întâlniri cu clienții, pentru a discuta și a înțelege cât mai bine nevoile acestora. Vânzările se realizează pe baza unui catalog ce apare, în cazul Oriflame, o dată la 3 săptămâni.

Privită din exterior, activitatea în sine pare o formalitate: un om (mai mult sau mai puțin cunoscut) vine și îți prezintă un catalog cu tot felul de produse. Vă asigur, însă, că nu e deloc așa. Întâlnirile au loc într-o atmosferă relaxată și confortabilă, unde ai ocazia să descoperi o persoană, să formezi prietenii sau să-ți faci noi cunoștințe. Nu puține sunt situațiile în care întâlnești povești care încep cu ”Ne-am întâlnit la o cafea, să îmi prezinte catalogul Oriflame.”

17523053_1592320984141829_1634209719127282269_n   17796378_1592320980808496_1149792895206654671_n

Your Dreams – Our Inspiration™


Am menționat de câteva ori deja despre visuri împlinite cu Oriflame. Habar n-am ce ați înțeles până acum din asta, așa că haideți să lămurim lucrurile.

Oriflame are un plan de afaceri bine dezvoltat și pus la punct, care se bazează pe sistemul MLM (multi-level marketing). Primul pas în începerea unei cariere este acela de a deveni consultant. Oricine poate să se alăture gratuit, fără taxe de înscriere. De aici, fiecare membru decide cum dorește să continue: să cumpere produse pentru sine și familie, să arate și altora catalogul sau să își formeze o echipă cu care să lucreze în mod constant.

Tu îți faci vise, iar Oriflame ți le îndeplinește. Compania oferă posibilitatea de a te dezvolta profesional, de a deveni un lider și a inspira, la rândul tău, alți oameni să ți se alăture. Un job în adevăratul sens al cuvântului, însă unul ”de vis”, am putea spune. Program flexibil, călătorii la conferințe internaționale, dar și câștiguri avantajoase, care îți permit să nu îți faci griji pentru ziua de mâine. Însă toate acestea cer ambiție, perseverență și dorința de a cunoaște tot timpul oameni noi.

539970_1592319537475307_3179280179720513871_n    17795992_1592320977475163_7391206202554503809_n

Campania aniversară în România


Aniversarea este celebrată în catalogul curent cu surprize, lansări aniversare și produse legendare readuse în lumina reflectoarelor. Produse care au scris istorie, precum balsamul Tender Care (”cutiuța cu minuni”), perlele Giordani Gold, gama Milk & Honey, ne reamintesc faptul că frumusețea nu are vârste.

Îmi amintesc și acum primul produse Oriflame cu care am făcut cunoștință: parfumul Volare, pe care îl purta mama cu mult drag. Mi se părea elegant, ”de doamne”, și nu îl împrumutam niciodată, însă îl vedeam perfect pentru mama mea. Lansarea noului parfum Volare Gold este, pentru mine, o retrăire a copilăriei. O conștientizare a trecerii anilor. Un motiv de-a ne aminti că, la urma urmei, un singur miros e suficient pentru a ne trezi o mulțime de amintiri uitate printre gânduri.

Care sunt primele tale amintiri legate de compania Oriflame? Ce produs ai încercat prima oară, îți mai aduci aminte?

Sursa foto: facebook.com/oriflamero

Cine crezi că s-ar bucura să citească acest articol? Dă share mai departe 🙂

  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide în fereastră nouă)
  • Dă clic aici pentru a partaja pe Skype(Se deschide în fereastră nouă)

Similare

Tags:

  • beauty

Navigare în articole

Fondul de ten pe care 25.000 de femei îl aşteaptă să fie lansat
12 curiozități și informații utile despre protecția solară
About Me

Ioana Soare

Bine ai venit în lumea mea! Sunt programator cu normă întreagă, iar în timpul liber mă împart între dorința nebună de-a explora: cărți, filme, locuri și oameni noi.

Citește în continuare

TOP 5 – cele mai citite articole

  • The Ordinary în România: merită încercate aceste produse?
    The Ordinary în România: merită încercate aceste produse?
  • Budincă de chia și iaurt, micul meu dejun preferat
    Budincă de chia și iaurt, micul meu dejun preferat
  • Scurt ghid de utilizare a grupurilor de Facebook
    Scurt ghid de utilizare a grupurilor de Facebook
  • Tips & tricks pentru o manichiură rezistentă cu ojă, realizată acasă
    Tips & tricks pentru o manichiură rezistentă cu ojă, realizată acasă
  • Idei de cadouri pentru bunica
    Idei de cadouri pentru bunica
Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri
  • Cele mai simple moduri de a refolosi borcanele
    In Organizare și eficiență
    9 iulie 2019
  • Modalități de organizare: agendă, planner, bullet journal
    In Organizare și eficiență
    23 ianuarie 2019
  • 10 aplicații mobile care îmi simplifică viața de zi cu zi
    In Organizare și eficiență, Tehnologie
    23 octombrie 2018
  • Lecții de organizare a locuinței: depozitare eficientă în casă și garderobă
    In Home & Deco, Organizare și eficiență
    2 august 2018
  • Lecții de organizare a locuinței: declutter, renunțarea la obiectele inutile
    In Home & Deco, Organizare și eficiență
    29 iulie 2018

Categorii

Leave a comment Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 Comment

  • ghelbere elena spune:
    19 aprilie 2017 la 10:00

    Nu-mi mai aduc aminte, ceea ce stiu e ca am cumparat cam reticenta fiind pentru ca nu puteam avea incredere in produsele vandute de persoane fizice.

    Răspunde

ioana__soare

Când te trezești cu asemenea priveliște ☀️🌡️
.
.
.
.
.
#iarna #frig #avenitiarna #iarnapeulita #winterishere❄️ #dimineata #bunadimineata #vineri #ianuarie #aproapeweekend #romania #romaniapitoreasca #romaniamagica #ig_romania #igersromania #clujlife #servuscluj #clujnapoca #cluj4you
Am dispărut o vreme de pe blog, dar heeey, I'm ba Am dispărut o vreme de pe blog, dar heeey, I'm back! Primul articol din 2021 e despre cum stabilesc, la fiecare început de an, un cuvânt-cheie pentru ceea ce îmi propun să se întâmple în perioada următoare. Anul trecut a fost ECHILIBRU, anul acesta este ________ (neeeh, nu dau din casă, pentru detalii te aștept pe link-ul din bio).

Ai încercat vreodată să alegi un singur cuvânt care să-ți definească anul? Dacă ar fi să urmezi un astfel de exercițiu, ce crezi că ai alege pentru 2021?
Amintiri din alte vremuri (1986). La mulți ani c Amintiri din alte vremuri (1986). 
La mulți ani cu pace și sănătate! 🥂
.
.
.
.
.
.
#amintiri #1996 #lamultiani #annoufericit #happynewyear #happynewyear2019 #ianuarie #ianuarie2021
Home ❤️ . . . . . . #homesweethome #inthemirro Home ❤️
.
.
.
.
.
.
#homesweethome #inthemirror #homefeeling #cozyvibes #cozyhome #hyggehome #hygge #christmastree #stillchristmas
Santa was here 😇 . . . . #christmastime #joyjoy Santa was here 😇
.
.
.
.
#christmastime #joyjoyjoy #craciun #moscraciun #happymoments #xmas #xmasday #fromsanta #loveandpeace #2020 #hellosanta🎅
Amintirea Crăciunului de odinioară. În rolurile Amintirea Crăciunului de odinioară. În rolurile principale: o fetiță știrbă, bradul împodobit și nelipsita salopetă de blugi, care era în mare trend acu' vreo 20 de ani.
.
.
.
.
.
.
#amintiri #amintirifrumoase #amintiridincopilarie #craciun #sarbatori #sarbatorilevin #iarna #iarnapeulita #sweetmemories #wintermemories #christmasmemories #romania #dintrecut #acasa
Mulled wine & winter time ❄️ . . . . . . . #wi Mulled wine & winter time ❄️
.
.
.
.
.
.
.
#winterishere #winterinromania #winterincluj #marisel #apuseni #cabanamotilor #cluj #clujcounty #romania #romaniapitoreasca #romaniamagica #ig_romania #visitromania #igersromania #exploreromania #romaniafrumoasa #iarnapeulita
Great weekend starts with great nails, haha! 🥂 Great weekend starts with great nails, haha! 🥂

Am început să-mi fac unghiile cu ojă de la 15 ani. Pe atunci nu prea aveam îndemânare la acest capitol, dar cu timpul am devenit din ce în ce mai pricepută (lăsând modestia la o parte) și am descoperit că pot obține o manichiură care să reziste fără probleme 7-10 zile. 

Pașii pe care îi urmez sunt notați pe blog. E un articol mai vechi, dar la fel de actual și printre cele mai accesate în ultima perioadă. Las link în bio și weekend fain tuturor!
.
.
.
.
.
.
.
#nails #nailsdonebyme #nailsdoneright #nailsofinstagram #fallnails #manichiura #unghii #oja #maniinsta #sweetnails #manicure2020 #nailswow #nailsforever #nailsnailsnails #nailsoftoday #nailstoinspire #glamnails #nailaddict #nails2inspire #nailsofig #nailpolish #nailpolishaddict
De ce m-am simțit toată ziua ca și cum ar fi fo De ce m-am simțit toată ziua ca și cum ar fi fost vineri?
.
.
.
.
.
.
#vineri #aproapeweekend #weekendvibes #falldays #autumn #autumnvibes🍁 #curlyhair #purplecurls #curlscurlscurls #naturalcurlyhair #goodvibes #blondehair #ownyourbeauty #thursdaymood #thursday
Apus de octombrie 🧡 . . . . . . #toamna #toamna Apus de octombrie 🧡
.
.
.
.
.
.
#toamna #toamna2020 #octombrie #apus #goldenhour #goldenhourlight #cluj #clujcity #clujlife #servuscluj #ilovecluj #clujnapoca #cluj4you #romania #romaniapitoreasca #romaniamagica #landscapephotography #landscapecaptures #liveoutdoors #landscapelovers #landscape_hunter
in the shadows.
playing in my head. 
ON REPEAT 🎵
.
.
.
.
.
.
#therasmus #intheshadows #apus #sunsetlover #sunsetmadness #eveninglight #goldenhourlight #shadowaesthetic #lightanddark #afternoondelight #shadowhunters #darkandlovely
#bunadimineata 🌄 #bunadimineata 🌄
Load More... Follow on Instagram
COPYRIGHT 2021 © IOANA SOARE
  • Despre autor
  • Politica de confidențialitate
  • Contact
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
.
Cressida by LyraThemes.com